New Shit

24 oktober 2013 - Coyhaique, Chili

Lieve allemaal,

Opnieuw bevind ik me op een insane locatie, genaamd Coyhaique. Mijn reis naar Chilean Patagonia begon vorige week met een onwijs sicke bootreis, een 32u (verassing, 18u was de voorspelling) durende tocht tussen islas en gletsjers door. Mijn metgezellen: Isaac, Hairo en Juan Jose, samen hebben we urenlang (we hadden immers de tijd) over Chileense politiek gepraat! Of mijn Spaans werkelijk zo goed is of dat dit aan de fles Pisco lag, is unknown. Nu ben ik alweer een week hier en dat betekend dat het tijd wordt om te verkassen. Maar niet zonder even een leuk detail over mijn farmwork aan jullie mee te delen! Op de momenten dat jullie je in de collegezaal of op kantoor bevonden ben ik namelijk bezig geweest met het verzamelen en hakken van shit. En dan bedoel ik echte shit als in grote hopen paardenpoep. Ik zal jullie er niet van weerhouden het een keer te proberen maar een aanrader is het niet!

Morgen vertrek ik dus met de bus naar Puerto Ibañez om daar de ferry naar Chile Chico te pakken. De laatste is een stadje vlak bij de grens met Argentina!

Besos pien!